شهدا

شهدا راهتان پا بر جاست

شهدا

شهدا راهتان پا بر جاست

با ولایت تا شهادت

مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به شهادت نخستین شهید روحانی مدافع حرم ابراز داشت: این افتخار برای جامعه روحانیت و حوزه می‌باشد که چنین شاگردانی که برای دفاع از ارزش‌ها و دین آماده جهاد و شهادت هستند.

به گزارش گروه رسانه ها، حجت الاسلام والمسلمین شیرازی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین شهید محمدمهدی مالامیری نخستین شهید روحانی مدافع حرم که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: این طلبه شهید، مجاهدی رزمنده و عاشق اهل بیت(ع) بود.
وی با بیان اینکه بار دیگر روحانیت ثابت کرد همچنان در میدان جهاد و دفاع از ارزش ها و حرم فرزندان فاطمه زهرا(س) با تمام وجود ایستاده است، تصریح کرد: روحانیت در هر زمان و مکانی که اسلام نیاز به جهاد، مبارزه، تبلیغ دین و انگیزه بخشی به انسان ها را داشته باشد، با تمام وجود در صحنه حضور خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه روحانیت از دین و ارزش ها دفاع می کند و از گذشتن جان نیز دریغ ندارد، افزود: برای روحانیت حفظ ارزش های اسلامی و حرم اهل بیت(ع)، تکلیف است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
محمد جابر زاده انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی